Skip to main content

Logo Voting Period Began...



Our Logo period bagan.It will last from 2nd November to 6th November.In today's online session ,Emine Ahmet Büküşoğlu students vote their options.We are all excited about the final results.

 www.menti.com

Comments

Popular posts from this blog

Working with LearningApps

  Tetiana Tkach   Kaharlyk hub school 3 Today our eTwinners worked with the platform "LearningApps". They tried to create some activities on the topic "Global warming". Here is one  of their activities: https://learningapps.org/display?v=pm62krt7t20

Gamification

  Гейміфікація: Kahoot, iLearn, Gimkit Gimkit, Quizizz, Blooket, Riddle, Classcraft Гейміфікація занять: кращі інструменти для вчителів  Гейміфікація - це концепція, яка застосовується в різних секторах, включаючи маркетинг, охорону здоров'я, професійний розвиток, політику та інші. У освіті концепція гейміфікації особливо набула популярності в останнє десятиліття завдяки розвитку веб-технологій та мобільних додатків. Гейміфікація освіти означає "розробку підходу, який збільшує мотивацію та зацікавленість учнів шляхом включення елементів гри у навчальні середовища". Використання ігор зі своїми учнями допоможе підвищити їх мотивацію та залученість до навчання. У цілому ж, це підвищить їх загальний рівень знань. Онлайн-ресурси для гейміфікації занять: Classcraft https://www.classcraft.com/ Classcraft - це онлайн-платформа для навчання, яка дозволяє вчителям створювати ігрову атмосферу в класі. Це допомагає підвищити мотивацію учнів і залученість до навчального процесу. У Cla...